معرفی, مقالات

معرفی چینی بهداشتی مروارید

پوستر-معرفی-چینی-مروارید
معرفی چینی بهداشتی مروارید

معرفی چینی بهداشتی مروارید

زمان مطالعه : 5 دقیقه

توضیحاتی درباره کارخانه چینی بهداشتی مروارید

کارخانجات چینی بهداشتی مروارید یزد با بیش از 30 سال تجربه ( ازﺳﺎل 1368 ) در تولید انواع گوناگون توالت فرنگی های یک تکه ، وال هنگ ، خروجی به کف ، خروجی به دیوار ، توالت ایرانی ، روشویی و روکابینتی فعالیت می کند و محصولاتی متناسب با هر نیاز و سلیقه ای برای شما مصرف کنندگان تولید و عرضه می نماید.

عملکرد موفق کارخانه چینی مروارید

شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید با استفاده از نیروهای با تجربه و حرفه ای ، دستیابی به دانش فنی روز ، استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و سیستم های به روز مدیریتی و کنترل جامع کیفیت TQM، جستجوی ارزش های مورد انتظار مشتریان ، توجه بر حفظ محیط زیست و در نظر گرفتن کاهش مصرف آب در طراحی محصولات خود ، موفق گردید با تولید و عرضه محصولات متمایز از نظر طراحی ، کیفیت و عملکرد ، توانسته است بازارهای خود را در عرصه ملی و بین المللی توسعه داده و در این راستا ظرفیت تولید سالانه خود را طی سی سال از 3.000 تن به 19.000 تن افزایش دهد.

شرکت چینی بهداشتی مروارید پیوسته سعی داشته با استفاده از نوآوری ، ارتقا کیفیت و توجه به صرفه جویی در مصرف آب در طراحی محصولات و ارائه خدمات مطلوب ، ضمن پاسخ مناسب به اعتماد مشتریان ارزشمند خود ، سلامتی ، بهداشت و آرامش را برای ایشان فراهم کند.

برخی از افتخارات و گواهینامه های بین المللی شرکت چینی بهداشتی مروارید
( ISO 9001 ،OHSAS 18001 ، ISO 14001 )
استاندارد CE اروپا و پیاده سازی سیستم IMS

توضیحاتی درباره محصولات چینی مروارید

محصولات این کارخانه با کیفیت ، زیبایی منحصر به فرد ، کارکرد و دوام بالا ، برای تامین اهداف مصرف کنندگان تولید و عرضه می شوند. این کارخانه محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بسیار بالا در حد استانداردهای اروپایی تولید می کند. شرکت چینی بهداشتی مروارید دارای خدمات پس از فروش مناسب در سراسر کشور می باشد.

امتیازات انحصاری چینی مروارید

  • دارای استاندارد ایران و اتحادیه اروپا
  • شفافیت ، درخشندگی و ضخامت لعاب که باعث مقاومت در برابر ساییدگی و جرم گیری و سهولت در نظافت می شود
  • طراحی زیبا و با دوام
  • لعاب آنتی باکتریال ضد جرم
  • مقاوم در برابر لکه
  • غیرقابل نفوذ در برابر آب


اگر به دنبال بهترین برند در زمینه چینی بهداشتی هستید ، ساختمونه به شما به عنوان بهترین و با کیفیت ترین برند داخلی ، چینی بهداشتی مروارید را پیشنهاد میدهد.


معرفی محصولات چینی بهداشتی مروارید در ساختمونه

توالت فرنگی مروارید
توالت وال هنگ مروارید

مشاهده توالت فرنگی مروارید

توالت ایرانی مروارید

مشاهده توالت ایرانی های مروارید


مشاهده تمام محصولات چینی بهداشتی مروارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *